FAQ – często zadawane pytania i odpowiedzi:

Proces rejestracji online
Faktury i paragon
Termin doręczenia
Płatności i dane banku
Produkty i sprzedawcy objęci promocją
Odesłanie produktów objętych promocją

  • Proces rejestracji online

    1. Czy otrzymam informację, gdy Organizator otrzyma/zacznie przetwarzać mój wniosek?
      • Tak, otrzymasz e-mail za każdym razem, gdy rozpocznie się jakaś faza procesu. Sprawdzaj również swój folder Spam, ponieważ niektóre e-maile są traktowane jako wiadomości-śmieci.
    2. Gdzie mogę znaleźć numer seryjny?
      • Zazwyczaj znajduje się on z tyłu urządzenia.
    3. Co muszę zrobić, aby wziąć udział w promocji?
        • Aby wziąć udział w promocji, jej uczestnik musi nabyć
        • AVM FRITZ!Box 4040 wersja międzynarodowa – kod produktu 2000 2767 EAN 4 023 1250 2767 3
        • AVM FRITZ!WLAN Repeater 1750E edycja międzynarodowa – kod produktu 2000 2712 EAN 4 023 1250 2712 3
        • AVM FRITZ!Box 6890 LTE edycja międzynarodowa – kod produktu 2000 2818 EAN 4 023 1250 2818 2

      w terminie od 09.05.2019 r. do 31.07.2019 r.. Wnioski o zwrot muszą wpłynąć najpóźniej 100 dni po zakupie i nie później niż do godz. 24:00 dnia 08.11.2019 r.

    4. Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie ?

  • Faktury i paragony

    1. Czy muszę przekazać fakturę lub paragon za produkty objęty promocją?
      • Tak paragon  jest niezbędny abyśmy mogli przetworzyć Twój wniosek o zwrot.
        Musisz wczytać do formularza udziału kopię dowodu zakupu FRITZ!Box 4040, FRITZ!Box 6890 LTE lub FRITZ!WLAN Repeater 1750E w postaci paragonu.
        W promocji nie biorą udziału urządzenia zakupione „na fakturę”.
    2. Jakie informacje muszą być zawarte na paragonie?
      • W celu weryfikacji, czy Twój wniosek jest zgodny, muszą się znaleźć następujące informacje: data zakupu, dane sprzedawcy oraz nazwa produktu: FRITZ!Box 4040, FRITZ!Box 6890 LTE lub FRITZ!WLAN Repeater 1750E.
    3. Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

  • Termin doręczenia

    1. Kiedy mogę dostarczyć wniosek o zwrot?
      • Wnioski o zwrot muszą wpłynąć najpóźniej 100 dni po zakupie i nie później niż 08.11.2019 r.
    2. Zapomniałam/zapomniałem dostarczyć wniosek o zwrot w ciągu 100 dni, co się teraz stanie?
      • Niestety nie możemy przyjąć Twojego wniosku. Zapoznaj się proszę z ogólnymi warunkami udziału.
    3. Nie mogę znaleźć mojej daty zakupu na liście rozwijanej?
      • Musisz dostarczyć wniosek o zwrot w ciągu 100 dni od zakupu. Pamiętaj o tym, że nie możesz dalej uczestniczyć w działaniach związanych z promocją, jeśli upłynęło więcej niż 100 dni od daty faktury.
    4. Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

  • Płatności i dane do przelewu oraz banku

    1. Podczas procesu rejestracji nie mogłam/mogłem wprowadzić danych mojego banku. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?
      • Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta i przedstaw swoje dane. Kliknij tutaj.
    2. Czy cena zakupu brutto może zostać zwrócona innej osobie?
      • Wniosek o zwrot można dostarczyć wyłącznie za swój własny zakup.
    3. Po jak długim czasie zwrócona mi zostanie cena zakupu brutto?
      • Kiedy Organizator promocji otrzyma i pozytywnie zweryfikuje kompletnie wypełniony wniosek o zwrot i odesłany produkt objęty promocją, wysłana zostanie odpowiednia płatność. Płatność zostanie wysłana przelewem na konto bankowe uczestnika w ciągu 16 dni po zakończeniu pozytywnej weryfikacji. Płatności mogą być wysyłane tylko na konto bankowe w Polsce.
    4. Czy mogę otrzymać równowartość ceny zakupu brutto w gotówce lub czekiem?
      • Niestety Twój wniosek możemy zrealizować tylko w postaci przelewu bankowego.
    5. Co mam zrobić, jeśli nie otrzymałam/otrzymałem kwoty ceny zakupu brutto 16 dni po złożeniu mojego wniosku?
      • W odosobnionych przypadkach nieotrzymania swojej płatności w ciągu wymienionego powyżej terminu proszę się z nami skontaktować. Kliknij tutaj.
    6. Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

  • Produkty i sprzedawcy objęci promocją

    1. Nowy, zakupiony przeze mnie produkt, to nie FRITZ!Box 4040, FRITZ!WLAN Repeater 1750E, FRITZ!Box 6890 LTE. Czy jest on objęty promocją?
      • Nie, promocja obowiązuje tylko w przypadku produktów
        AVM FRITZ!Box 4040 (wersja międzynarodowa – kod produktu 2000 2767 EAN 4 023 1250 2767 3),
        AVM FRITZ!Box 6890 LTE (edycja międzynarodowa – kod produktu 2000 2818 EAN 4 023 1250 2818 2),
        AVM FRITZ!WLAN Repeater 1750E (edycja międzynarodowa – kod produktu 2000 2712 EAN 4 023 1250 2712 3),
    2. Czy ofertą promocyjną objęci są wszyscy sprzedawcy marki FRITZ!?
      • Nie, promocja obowiązuje tylko dla urządzeń zakupionych w polskiej dystrybucji proICT.
    3. Czy mogę skorzystać z promocji jeśli mój sprzedawca nie jest wymieniony na formularzu zgłoszeniowym?
      • Nie, promocja obowiązuje tylko dla autoryzowanych sprzedawców wymienionych w formularzu zgłoszeniowym.
    4. Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

  • Odesłanie produktów objętych promocją

    1. W jaki sposób mogę odesłać zakupiony przeze mnie produkt objęty promocją?
      • Uczestnik jest odpowiedzialny za zapewnienie, że produkt objęty promocją został zapakowany w sposób bezpieczny dla transportu i wysłany w takim terminie, aby nadejść najpóźniej 14 dni po otrzymaniu etykiety zwrotnej. Ponadto podczas potwierdzania w celu walidacji wniosku o zwrot do uczestnika wysyłana jest e-mailem etykieta zwrotna z uiszczoną opłatą pocztową oraz wszystkie szczegóły dot. zwrotu.
    2. Czy muszę płacić za przesyłkę?
      • Nie to Organizator promocji ponosi koszty. Do wysyłki zwrotnej wysłana zostanie e-mailem etykieta zwrotna z uiszczoną opłatą pocztową.