FAQ – często zadawane pytania i odpowiedzi:

Proces rejestracji online
Faktury i paragon
Termin doręczenia
Płatności i dane banku
Produkty i sprzedawcy objęci promocją
Odesłanie produktów objętych promocją

    1. Czy otrzymam informację, gdy Organizator otrzyma/zacznie przetwarzać mój wniosek?

      • Tak, otrzymasz e-mail za każdym razem, gdy rozpocznie się jakaś faza procesu. Sprawdzaj również swój folder Spam, ponieważ niektóre e-maile są traktowane jako wiadomości-śmieci.
    2. Jak mogę dołączyć kopię mojej faktury?

      • Podczas procesu rejestracji online otrzymasz prośbę o wczytanie kopii faktury. Zachowaj tę prośbę/zapisz ją na swoim komputerze, zanim rozpoczniesz rejestrację.
    3. Gdzie mogę znaleźć numer seryjny?

      • Zazwyczaj znajduje się on z tyłu urządzenia.
    4. Co muszę zrobić, aby wziąć udział w promocji?

        Aby wziąć udział w promocji, jej uczestnik musi nabyć

      • AVM FRITZ!Box 4040 wersja międzynarodowa – kod produktu 2000 2767 EAN 4 023 1250 2767 3
      • AVM FRITZ!WLAN Repeater 1750E edycja międzynarodowa – kod produktu 2000 2712 EAN 4 023 1250 2712 3
      • AVM FRITZ!Box 6890 LTE edycja międzynarodowa – kod produktu 2000 2818 EAN 4 023 1250 2818 2
      • w terminie od 09.05.2019 r. do 31.07.2019 r.. Wnioski o zwrot muszą wpłynąć najpóźniej 100 dni po zakupie i nie później niż do godz. 24:00 dnia 08.11.2019 r.

    5. Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie ?

    1. Czy muszę przekazać fakturę lub paragon za produkty objęty promocją?

      • Tak paragon lub faktura jest niezbędna abyśmy mogli przetworzyć Twój wniosek o zwrot.
        Musisz wczytać do formularza udziału kopię dowodu zakupu FRITZ!Box 4040, FRITZ!Box 6890 LTE lub FRITZ!WLAN Repeater 1750E w postaci paragonu lub faktury.
    2. Jakie informacje muszą być zawarte na fakturze?

      • W celu weryfikacji, czy Twój wniosek jest zgodny, na fakturze muszą się znaleźć następujące informacje: data zakupu, nazwisko i adres uczestnika oraz sprzedawcy oraz nazwa produktu: FRITZ!Box 4040, FRITZ!Box 6890 LTE Set lub FRITZ!WLAN Repeater 1750E.
    3. Jakie informacje muszą być zawarte na paragonie?

      • W celu weryfikacji, czy Twój wniosek jest zgodny, na fakturze muszą się znaleźć następujące informacje: data zakupu, dane sprzedawcy oraz nazwa produktu: FRITZ!Box 4040, FRITZ!Box 6890 LTE lub FRITZ!WLAN Repeater 1750E.
    4. Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

    1. Kiedy mogę dostarczyć wniosek o zwrot?

      • Wnioski o zwrot muszą wpłynąć najpóźniej 100 dni po zakupie i nie później niż 08.11.2019 r.
    2. Zapomniałam/zapomniałem dostarczyć wniosek o zwrot w ciągu 100 dni, co się teraz stanie?

      • Niestety nie możemy przyjąć Twojego wniosku. Zapoznaj się proszę z ogólnymi warunkami udziału.
    3. Nie mogę znaleźć mojej daty zakupu na liście rozwijanej?

      • Musisz dostarczyć wniosek o zwrot w ciągu 100 dni od zakupu. Pamiętaj o tym, że nie możesz dalej uczestniczyć w działaniach związanych z promocją, jeśli upłynęło więcej niż 100 dni od daty faktury.
    4. Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

    1. Podczas procesu rejestracji nie mogłam/mogłem wprowadzić danych mojego banku. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?

      • Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta i przedstaw swoje dane. Kliknij tutaj.
    2. Czy cena zakupu brutto może zostać zwrócona innej osobie?

      • Wniosek o zwrot można dostarczyć wyłącznie za swój własny zakup.
    3. Po jak długim czasie zwrócona mi zostanie cena zakupu brutto?

      • Kiedy Organizator promocji otrzyma i pozytywnie zweryfikuje kompletnie wypełniony wniosek o zwrot i odesłany produkt objęty promocją, wysłana zostanie odpowiednia płatność. Płatność zostanie wysłana przelewem na konto bankowe uczestnika w ciągu 16 dni po zakończeniu pozytywnej weryfikacji. Płatności mogą być wysyłane tylko na konto bankowe w Polsce.
    4. Czy mogę otrzymać równowartość ceny zakupu brutto w gotówce lub czekiem?

      • Niestety Twój wniosek możemy zrealizować tylko w postaci przelewu bankowego.
    5. Co mam zrobić, jeśli nie otrzymałam/otrzymałem kwoty ceny zakupu brutto 16 dni po złożeniu mojego wniosku?

      • W odosobnionych przypadkach nieotrzymania swojej płatności w ciągu wymienionego powyżej terminu proszę się z nami skontaktować. Kliknij tutaj.
    6. Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

    1. Nowy, zakupiony przeze mnie produkt, to nie FRITZ!Box 4040, FRITZ!WLAN Repeater 1750E, FRITZ!Box 6890 LTE. Czy jest on objęty promocją?

      • Nie, promocja obowiązuje tylko w przypadku produktów
        AVM FRITZ!Box 4040 (wersja międzynarodowa – kod produktu 2000 2767 EAN 4 023 1250 2767 3),
        AVM FRITZ!Box 6890 LTE (edycja międzynarodowa – kod produktu 2000 2818 EAN 4 023 1250 2818 2),
        AVM FRITZ!WLAN Repeater 1750E (edycja międzynarodowa – kod produktu 2000 2712 EAN 4 023 1250 2712 3),
    2. Czy ofertą promocyjną objęci są wszyscy sprzedawcy marki FRITZ!?

      • Nie, promocja obowiązuje tylko dla urządzeń zakupionych w polskiej dystrybucji proICT.
    3. Czy mogę skorzystać z promocji jeśli mój sprzedawca nie jest wymieniony na formularzu zgłoszeniowym?

      • Nie, promocja obowiązuje tylko dla autoryzowanych sprzedawców wymienionych w formularzu zgłoszeniowym.
    4. Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

    1. W jaki sposób mogę odesłać zakupiony przeze mnie produkt objęty promocją?

      • Uczestnik jest odpowiedzialny za zapewnienie, że produkt objęty promocją został zapakowany w sposób bezpieczny dla transportu i wysłany w takim terminie, aby nadejść najpóźniej 14 dni po otrzymaniu etykiety zwrotnej. Ponadto podczas potwierdzania w celu walidacji wniosku o zwrot do uczestnika wysyłana jest e-mailem etykieta zwrotna z uiszczoną opłatą pocztową oraz wszystkie szczegóły dot. zwrotu.
    2. Czy muszę płacić za przesyłkę?

      • Nie to Organizator promocji ponosi koszty. Do wysyłki zwrotnej wysłana zostanie e-mailem etykieta zwrotna z uiszczoną opłatą pocztową.